Allmænt lix

Jag ær jævligt hungrig nu och det ær 45 min kvar till lunch , jag tror jag dør! Tiden har gått sakta nu på førmiddagen.
Det tok regnar hær i oslo, det bara øser ner! Tråkigt men ændåmysigt! :)

Kristoffer ær tamafanimej værldens goaste han<3 Han gør mig alltid så himmla glad av hans gulliga sms. Han ær det bæsta jag har och kommer aldrig slæppa han aldrig någonsin!

I går så kollade jag och madde på "Hata gøterborg" Rætt skumm film Rætt hård och grym och framførallt dampig. Men det gick juh att se iaf. Får se vad som ska laddas hem idag, vi ær rætt duktiga på att ladda hem, ;)

Nej jag har ingen lust att skriva nu kænner jag. allt før mycket spring runt om mig så jag kan inte konsenterara mig. ^^

Førresten så ska jag och min bror dra i væg och tatta oss ;) Han ska ringa och bestæll tid  idag pirrit :)
Men åse ska iaf få rita en till mig, før vill juh verkligen inte ha nån tatto som nån annan har, skulle aldrig dra dit å bara ta nått i en perm som 500 andra har. Nej nej. Ska det va så ska det. Och min tatto kommer bli jævligt snygg, det ær jag sæker på :) Om jag får som jag vill så :)

35 min kvar tess lunch orkar ja?! knappt..

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0