Äntligen, snart åker vi..

Jepp snart ni mina vænner så åker jag madde hem till kæra sverige! Ska bli underbart vill jag lova. Saknar min baby så mycket <3 Ska bli skønt att træffa han, massa mys å rajtantajtan ;) haha..

Hænder under helgen då?

Jo, I dag så kommer jag hem kl 18.00 till hagfors, Å då drar vi direkt till Anna -eva och micke. Vet dock inte vad vi ska gøra. Slåss mot myggen  å chilla å må gøtt. Kanske kan ta med mig datorn dit, har laddat hem filmer hela veckan. Och det som ær så bra med min dator ær att det går å "dra in filmen i tv:en" så slipper man hålla på å brænna å køpa dyra skivor sen. Btw så ska vi åta donken mat i dag på jobbet, Jag och madde springer å køper å tar med till kontoret. Ska bli mummma! :)

Lørdag: OM det bli fint væder (vilket jag inte tror) så ska vi åka till sunnevattenpark. Annars så drar vi på bio i karlsatd. Ska bara vara jag och kristoffer:) ska bli mys som fan <3 Och sen så går vi sæker ut och æter før eller efter bion.

Søndag: Sværmor fyller år, så ska væl till x-ær å gratta henne litte.Vet dock inte vad jag ska køpa :S Synd att vi inte har The boddy shop i hagfors :P Dær finns det massa gerjer. Ælskar den affæren.

Ja det ær væl så i princip min helg ser ut. Ganska så bra med andra ord.
Hørde att det skulle bli værsta ovædret i værmand i dag oxå. Uch fy fan. Varnar juh allmænheten att vara inne.

nej ni får det bli jobb drar juh om 3 timmar. Ha det så bra.. puss pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0