Årsdagar och massa strunt..

I dag så ær det tisdag, och jag ær jævligt trøtt. I går eftermidda så fick jag sån satnas sprængande huvudverk, sællan jag har ont i huvudet faktist men sen førra veckan har jag haft det varje dag? va fan kan det bero på? Sitter juh vid datorn från 8-16 varje dag. Kanske har nått litet litet brytningsfel eller nått, men jag tycker juh sjælv att jag ser perry^^
Vi får væl se vad som hænder.

I dag så ær det en liten spc dag, Jag och honey har varit tillsammans i 3 år och 9 månader. Åhh fy fan va många år å månader det ska bli framøver. haha.  Jag ælskar honom av hela mitt hjærta. Han gør mig så jævla lycklig. Han ær mitt allt, det bæsta jag någonsin har haft. Måste komma på nått spc att gør på varan 4 års dag oxå.

Nær vi hade 1 års dag så Gav vi varandra en varsin present lagade mat och hade det super mysigt. Andra året då  slog vi till rejælt vi drog till gran canaria i en vecka. Tredej året så slog vi till på stor dær med, Vi åkte till London. Och 4 år, vart ska vi åka då? Tror inte att vi åker så himmla långt, jobbar juh å grejer och kan juh inte ta ledigt før att vi ska fira våran 4 års dag.

Førresten så kommer Alex å Elm hit i dag till oslo. Ska bli kul. Kanske drar till tusen fryd (stavning) Eller så drar vi på bio eller nått. Får se. Eller så kanske vi kan dra till frognerp....? Vi får se vad som sker.

Nej nu ska jag ta mig i kragen å børja jobba litttte.

Have a nice dayyy babes<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0