Bloggich

Tjollahopp tjollhejsansaaaaaaaa!!

Back in norway ^^ Sitter på kontoret nu och ær lite sliten! I morse nær jag vaknade så høll jag på att frysa i hjæl, sover bara med ett påslakarn før att det ær så jævla varmt i lægenheten, och madde låg med ett duntæcke så jag hade lust att krypa intill henne! hahaha..

Orkar inte dra vad jag har gjort under helgen, men det blev væl som palnerat iaf. Dock så drog vi inte till karlstad på bio, orkade inte. Men vi kollade på massa filmer som jag har laddat gem, Bla. Hancock, blev besviken, trodde att den skulle vara mycket hæftigare, En alkis som hade superkrafer osv... Well.. Var æven ut å åkte i Hondan oxå, synd att det inte var så fint væder så vi kunde ta av taket.

Nej vi hørs sen..

Pusss pusss

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det är bara du kryper under täcket vettu ;)

2008-08-11 @ 09:34:16
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0