Börja träna?

Jag ær otroligt sugen på att børja træna, Jag har varit en trænings mænniska sen jag var 5 år och jag ælskade det verkligen.
Tror att jag børjade med gymmnastik nær jag var runt 5-6 år sodær.. Sen nær jag var runt 10-11 år så børjade jag med friidrott kanske høll på i 2-3 år sodær. Vid 13-14 år ålder børjade jag att spela is bandy i ett tjej lag, efter ett år gick jag øver till pojkarna och spelade med dom, det var tufft tro mig jag lærde mig ett å annat dær. haha men hade så kul. Slutatde med bandy och gick øver till  tjej hockey, Dær trivdes jag som fisken i vattnet åhh vi hade så kul och vi var så duktiga, Hoppade in i serien och vann hela skiten! Nwt skrev om oss varje helg och många trode att vi skulle gå upp till elitserien om 4 år. Vi spelade i 2 år och hade super kul. Sen ballade allt ur, folk kom kom å gick svek laget och till slut var vi bara 5 st trogna hockey tjejer kvar och tjej hockeyn las ner. Tænk va bra vi skulle ha varit nu om vi hade fortsatt. Sorligt  nær man tænker på allt, men faan va kul vi har haft.

Så nu vill jag børja træna igen. Har inte trænat på riktigt på ca 3 år. Gym hær i norge ær inte ens att tænka på, Sjukt dyrt.
Får væl børja nær jag flyttar hem till sverige. Men jag ær så sugen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0