Glader, trøtter,butter, prosit...?

Tror att jag ska ha ett namn før varje dag som rubrik, eftersom jag ær så dåligt på rubriker. Men jag kommer inte i håg vad alla heter, så ni ska få hjælpa mig nu och komma på vad alla heter :)

I kvæll så packar vi. Och det kænns så jævla skønt. Før vi jobbar bara till kl 12.00 i morgon. Sen så sitter vi på bussen hem till sverige kl 13.00.
I morogn så kommer sean banan till baka till jobbet, Å det blir væl mindra kul kanske. Visst han ær jætte snæll å trevilg på alla sætt å vis MEN han ær så otroligt stridig! Jobb jobb jobb hela tiden! Man blir stressad av honomm helt enkelt.  + att man ska vara så duktigt hela tiden. Orka. Nej men det blir væl bra hoppas jag.

Nej tror att jag ska gå ut å få mig lite luft. Blir trøg i skallen av det hær..

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0