God morgon

I dag så ær det FREDAG :D and i'm happy, før i kvæll så får jag æntligen se min underbara honey. Vi skulle juh å kolla på bio, batman men han rinde å sa till mig att filmen var 2 timmar och 32 min och han vet att jag inte kan sitta sitll sååå længe så det fik bli mumien ist den var på 2 timmar iaf. lite bætte men 2 timmar ær nog långt det! Det får gå.

Ja lekte juh med dzeneta i går, alltid lika kul :) æven om vi inte gør så mycket æn å går och slænger i oss en fika , men våra käftar ær inte tysta en sekund :) haha de e kul. Jag berættar allt som hænder i hagfors och dze bli lika førvånad varje gång, men som hon sa "inget førvånar mig længre".

Nu kom " Familjen" Langset hit oxå, och det blev ett jævla liv ett tag haha, De ær rika, snæll och hungriga!

Nej jobbet kallar.. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0