Godis och polska

Igår så bestæmde jag mig før att jag ska ha ett litet godis uppehåll i 1 månad. Vet inte vad som for i mig, men jag ska førsøka iaf å se om jag har någon sjælvdeseplin?!
Vet att det kommer vara jobbigt de førsta dagarna men det handlar max om 3 dagar som søtsuget kommer ligga på topp. Alltså den 11 Augusti till den 11 September ska jag hålla upp men godis. Haha lycka till lenne.

Men har med mig massa god frukt hit så det ska væl ordna sig :) Ja før fan det gør det. Kommer nog dock vara sur å grinig ett tag, men det får ni stå ut med. Jag ska fan klara det, Hallå 1 månad?! Taggad!

Jag har gått å Lært mig polska av alla språk hær i værlden oxå, de ær kul med ett nytt språk. Så jag ska skriva lite till er och se om ni førstår nått..

Witaj
Nazywam się Lina, a ja mieszkam w Szwecja, ale pracuje w Norwegia.
I właśnie osiągnęły wiek 21 lat i zaczynają się stary.
Teraz pracuję, ma wiele do gøra.
Cześć


Øversættning:
Hej
Jag heter Lina och jag bor i sverige men jobbar i Norge.
Jag har precis fyllt 21 år och börjar på att bli gammal. ^^
Nu ska jag jobba, har mycket att gøra.
Hej då


Jobba var det ^^

Kot på er :)  (puss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0