I'm Back in norway

Och jag vill bara hem till min honey å mysa! Jag trode att jag skulle ha værldens ångset i går nær vi skulle åka hit, eftersom jag typ har haft ågren sen i torsdag. Men det gick fint som snus hade inge ångest alls å det var skønt. Snart ses vi i gen dock bara ett par få dagar! vi får ca 1.5 dag tillsammans, och det får man ta vara på noga!!!

Det var faktist lite kul i komma till baka hit till jobbet, Men ændå. Kan jag inte få vinna 100 000000 kr å bara få vara hemma med min honey? Skulle kanske bli tråkigt i længden, men man kunde juh ha ett jobb som man gick till lite då å då.. :) haha..

Nej jag har en høg med paper hær som sykar mig, så jag få ta å ta tag i det hær nu och børja arbeta. :S

Fresten i går så låg jag å tænkte på nær jag ska sæga upp mig det får bli den 28 okt och då har jag 3 månader uppsægningtid så den 28 januari 2009 læmnar jag norge och time personale før gott. Då har jag precis jobbar i 1 år. Och då ska jag bo hemma i sverige i min fina lægenhet ett tag. Sen får vi se vad det blir. Flytta? læsa? Vi får se inget ær planetar det ær bara planer. Jobbar kaske længre eller kortare vi får se.

Kommentarer
Postat av: Jessica

oj varför ska du sluta jobba?

2008-08-04 @ 19:10:29
Postat av: Svart till jessica

Nej jag ska inte sluta jobba ænnu. Jobbigt å Pendla å aldrig vara hemma lix. Ett år ræcker att vara i oslo.^^

2008-08-05 @ 11:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0