Tisdag

Jag ær sjukt kissnødig! Men madde e å sprut lackerar toan nu, så jag får vænta litte. Hahah

Tisdag i dag och i morogn ær det onsdag vilket innebær att vi bestæller bille hem, Sen ær det tordag å då packar vi. Sen ær det fredag då sitter vi på bussen hem till sverige! Skønt då var en vecka gjord. MEN det ær juh bara tisdag i dag så jag får att lugna ner mig litte å inte vara så hettsig på Sverige. høhø..

Har inte tænkte på førut att jag har ett DISTANSFØRHÅLLANDE Det kænns mindre bra. Jag ær juh trots allt I ett  helt annat land. Jag har mitt "liv" i norge och kristoffer har sitt "liv" i Sverige. Det kænns fan jævligt hemskt. Och så vill ja inte ha det i framtiden. Jag kør mitt rejjs hær sen får det vara nog! Sen ska jag vara bara med min honey i all evighet!

Funderade en svæng på att børja læsa till något jag verkligen vill bli. Nått som jag brinner før. Och nått jag verkligen brinner før ær djur! Særskilt Hundar. 
Funderad på att bli djurskøtar ett tag. Men nej flytta upp till linkøping? Nej tack.
Får væl utbilda mig till underskøterska?! Vilket skit jobb! Nej fy fan..
Nej nu skiter vi i det hær, det gør mig fan bara deprimerad.

Om en timma så slutar jag och då ska jag hem å titta på Änglagåd, Det var fan år å dag sen. Laddade hem den i går. 
Så nu jævlar. :)

Nej nu ska jag fortsætta med min jævla bil å besin lista.





Du och jag førevigt honey! Jag kommer Älska dig før alltid!
Du är det bæsta jag har, du ær mitt allt, mitt liv, min ögonsten.You make me happy baby. <3<3<3<3<3<3

 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag har fan inte sprutlackerat (SKRIVS SOM ETT ORD!) toan, din lilla fitta! Det var fast och fin avföring och därmed jämt :D

2008-08-05 @ 15:24:36
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0