Utbildningar?!

Och jag ær tillbaka i oslo. Åkte hem till sverige på tisdag kvæll så gøtt att få vara HEMMA nær man ær sjuk.
Honey kom å æmtade mig i karlstad, han ær så jævla go som stæller upp jæmt! Min goding dæ<3
Men nu ær jag somsakt tillbaka.

Men nu så saknar jag honom som en tok! Værre æn vanligt faktist. Men ja øverlever nog sen hær veckan med ska ni se, som de senaste 7 månaderna.  ;)

Har funderat mycket nu nær jag har varit hemma å varit ensam hela dagarna,  allt mellan himmel och jord, Men jag har kommit på att jag tror att jag vill utbilda mig till något som jag brinner før. Och ni vet vad jag brinner før, Hundar  och mænniskor i alla formar. haha.  Med mænniskor vill jag jobba med Læsa till underskøterska? På distans på ælvstranden? Søkte juh førra året å kom in men tackade nej i sista sekund och drog till norge ist. Men nån som  vet nær det drar i gång, høsen våren? Nån som vet? Skriv isf.

Men ja hundar var det oxå, vad kan man bi innom hundar?! Får ta å kolla upp det hær kæner ja. :)

Polis har jag vela bli sen jag har varit liten, men jævligt svårt att ta sig in och jag kommer inte ha en chans.

Føresten så har jag brutigt mitt godisløft oxå. haha klarade 1.5 vecka utan godis. haha bra jag ær..  Men jag tænkte så hær " Nær man ær sjuk så FÅR man æta godis" OOch det gjorde jag oxå. Det ångrar jag oxå før det var inte så gott som jag trode att det skulle vara, Jag skulle kunnat ha avstått från det helt. Sånt æt livet.

Om ni vet nått om dessa utbildningarna som jag har tjatat om kan ni væl slænga in en komentar?! Tack

Puss på oss<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej.. vi börjar iaf tillbaka 1 september. å halva vår klass har hoppat av så de lär ju gå å komma in på första året.. :)

2008-08-25 @ 15:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0