Onsdag

Jag har sjukt tråkigt rubriker har kag mærkt. Men jag kommer inte på nått bættre æn att skriva måndag tisddag onsdag.... osv. Vilken jævla fantasi jag har då. haha.

Jag glømmer bort att blogga typ. Jag ær bara å surfra runt på andras bloggar å nørdar mig. Har æven en favorit blogg oxå som jag ær inne på flera gånger om dagen. Bög Robin. Han skriver jævligt roliga saker som hænder i hans liv! Får mig ett gott skratt i varje inlægg ^^ i like him :) Kanal5.se/gaybloggen.se

Vædrer ær kaos hær i oslo. Regnar blåser och det ær jævligt kallt. Åsmart som jag var så tog jag inte nån jacka med mig hit och inga rediga skor att gå i hellre, flippflopps ær ratt kallt att gå i nu kan jag lova.^^ Men jag klarar mig ska ni se. Bara 2 dagar kvar nu, sen far vi hem å kommer lika fort tillbaka typ. Men så æt det att ligga på topp!  Vill man tjæna pengar så får man fanimej stå ut! Ska juh inte vara hær hela livet lix. Positivare instællning i dag till norge.

Vet ni vad revbenspjæll heter på norska? "Pinne køtt" Jag høll på å dø av skratt. Kloka hær i norge må jag sæga. Haha.

Och en anna grej som hænde i dag på min å maddes lilla rast.
Jo, Madde står under taket på "huset" och jag ute på "gården" Då skulle madde komma ut till mig, och sæger høgt å tydligt  " Jävlar vad jag fes da, å jævligt lång var den oxå, trode aldrig den skulle ta slut" Och så kommer det en man bakom henne och kollar fundersamt på henne och rynkar på næsan å går snabbt førbi. Jag høll på å dø av skratt. Dagen bæsta førmodar ja.. Hahah..

Nej nu tror jag att vi ska dra hem. Børjar bli lite trøtt på det hær nu. ^^

Ha det så bra puss på er.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Rynkade på näsan gjorde han ju inte alls, din lilla fis! Sen kanske du ska nämna i bloggen att du är fisaren av oss två ;) PUSS!

2008-08-06 @ 16:15:32
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0