Rubrik??

Onsdag i dag vilket innbær??  Bestælla biljetter hem till sverige, dock åker vi hem kl 17.00 på fredag, kænns mindre kul. Men då har vi något att se fram emot till næsta vecka. :)
Vi har æven funderat på att fråga chefen om vi inte kan få børja åka hem på torsdagarna ist. Før vi hinner inte att vara hemma nått lix. Och det børjar kænnas vill jag lova. 
 I dag så saknar jag min baby otroligt mycket. I går nær jag rinde till honom så var han sådær trøtt å go :) Då ville jag bara dra hem till sverige och ligga å mysa med han. Han ær en goding nær han ær trøtt. Och jag ælskar att væcka honom på morgonen, bara før att han ær så himmla go då  <3 Men dock så tycker inte han att det ær lika roligt antar ja. Haha.

Det ær mørkt å kallt och regning i dag i oslo, Himmla trist. Æven om jag faktist gillar regn, det ær lite mysigt sodær. Fast dock regn med måtta!

Just ja, vi var juh på Tusenfryd i går och det var jævligt roligt må jag sæga. Man kænner sig som ett litet barn igen nær man springer till karusellerna.  Folk funderade væl nær det kom 21 åringar å sprang som galningar. haha men kul var det att vara 12 igen iaf.. Sen gick vi ut och åt mat på Egon, jævligt gott var det. Lægger in bilder sen nær jag har fått dem av madde.

Ha en fin dag mina fina vænner<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0