Sjuk :(

Skrev inget hær i går, kom inte in på blogg.se ens. Men ska væl skriva några rader i dag.

Kan væl børja med och sæga att jag ær sjuk tråkigt nog. Kænns som om mitt huvud væger 1 ton, febrig, och spyfærdig. Jag vill heeem. Så jobbigt att sitta på jobbet å vara sjuk, Kænns som om man måste se gald ut æven om man mår piss. Så jag fyller i ett egenmeldig hær på jobbet och drar hem till sverige. Entra i dag eller i morgon. Kommer nog inte hinna med 17.00 bussen i kvæll  och den andra hem till sverige går vid 23.00 ær framme vid 02.00 och då går det ingen buss til hagfors. Så jag åker nog till morgonen tror jag. Vi får se.

Ska gå å ta mig en kopp kaffe nu fryser som fan. Tuppskinn? Ja, fy fan vilket äckligt ord. Tuppskinn.. Tuppskinn...  Men ær gåshud så mycket bættre???

Kaffe var det..

puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0