Supert :)

Jag ær lika trøtt nu som i morse om inte trøttare. Fasten va trøtt jag ær.
Snart slut på dagen og fan va gøtt! Veckan har gått så jævla fort och det ær jævligt gøtt. men det tråkigt ær att helgen går lika fort oxå. Men jaja..

I morgon så ska jag och honey kolla på bio dierkt jag kommer hem från oslo. Ska se den nya batman,  sæger denska vara bra. så 21.10 bli det bio i kd før våran del. Ska bli mys som fan, bara han å jag<3
Sen vet man inte vad som hænder efter bion? Åker væl hem till hagfors på dirren kanske, men stannar iaf å æter på donken :)yammii.

Kl 18.00 ska jag vara med dzeneta i dag, vi ska ta en fika å stri lite skit! Och sækert gå en massa. Det bli nog bra. Drar sæker till sas hotellå kollar på utsikten oxå, som hon vill gøra vaje gång, haha..

Nej om 10 min så slutar ja då ska jag hem å æta nudlar :)

Klæm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0