Trøtter

I dag så ær jag riktigt sleten, Ska bli så skønt att åka hem till sverige i dag, Kænns dock som om det ær onsdag eller nått, men tur ær væl att det inte ær så. I kvæll nær jag kommer hem så ska jag Tok pussas med min ælsking. Åhh vad jag saknar honom. Kænns som om det vore en evighet sen jag såg honom.

Vi var juh å stædad hos chefen i går. Det gick lætt som en plætt må jag sæga, Damsøg skura golven dammtorka lite och stæda toaletterna. Det gick på ca 1 timma, Och vi fick 1000 spænn var. Det satt fint i det. Trode knappt att vi skulle få 300 haha va fel jag hade. Så under tiden hon har ont i benet barbara så ska vi stæda hos henne. Lætt att jag gør :)

Jag har inte ætit godis på hela veckan, ååååhhh vad jag ær duktig. Det kænns att blodsockret inte åker upp och ner hela tiden nu iaf. Skønt..

Nej måste jobba var det ja..


puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0