Helllo

Snart ær det lunch, och jag ær lika hungrig i dag som i går, Juh mer jag æter på morgonen dessto fortare blir jag hungrig!
I går så kollade vi på  L world, aldrig sett den serien førut, men den var bra, vi har några avsnitt framfør oss.
Tråkigt bara att det inte var svensk text, men der gick att æn då :)

I dag så har jag bestæmt att jag ska gå hem från jobbet:) Ska bli jævligt skønt. Bara det inte regnar, men chansen ær stor.

Rætt så lungt å gøtt uppe på mitt kontor i dag, madde , sylwia och kjell johnny sitter i matsalen på visma undervisning. Ingen som babblar i telefon på polska. Skønt åt mina øron det. :)

Nej nu ska jag gå ner till matsalen å sætta mig i kæn på vismagubben, han ær så go :) Snygg ær han oxå ;) haha.. Och hans andetag går juh inte att missa.. æch...'

Mat i magen nu ja..

Ha det bra godingar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0