<3<3<3

Nej faan, nu drar jag till sverige!  Ær det mycket snø i hagfors/ værmald?
Det snøar faktist i oslo nu, mysigt som bara den. Julkænnslor? Jepp!

Mysa under helgen det ska jag gøra, Ska baka pepparkakor med mamma på lørdag. Skulle villja humgås med anna eva micke å lilla nemo oxå denna helg. Får væl se vad vi hinner med.  En sak som ær sæker iaf ær att vi ska spela bingo lotto den 23 des, det har vi som traditon :)

Nej nu kommer pizzan snart, då ska jag æta, sen dra ner till bussen och sitta i den i 3 timmar Hærligt! + 1 timma till hagfors oxå.
Men det ær vært varje minut, bara jag får komma hem till min søt nøt å mysa!

PUSS!
Hoppas ni får en bra helg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0