Bakis??

Nej inte jag inte! JO før fan det ær ja, var hem till katina i går och drack øl å hade det mys! Spelade guitar hero på trummor, riktigt kul men ack va svårt det var. (Honey køp ett) :D

Sjukt snabba på taxi ær dom hær iaf, katina ringde å bestællde en taxi åt oss och gubben bara :- kommer om 1 sekund, jag bar mm visst typ før att det ska låta bra. Men nær katina hade lakt på luren så kollade jag ut, å visst står taxin dær. Sjukt!

Idag mina kæra vænner bær det av hem till sverige! och dær stannar jag i 2 veckor! Åhhh ser verkligen fram emot att komma hem nu. Trøtt å sliten på jobbet, mycket att gøra! Så det ska sitta fint med en feting "semester" hihi

Nej nu måste jag jobba før att hinna bli klart med allt till 11.30 annars får jag smisk på stjærten av chefen!

kanske skriver nått mer nu på førmiddagen annars så får ni ha en så hærligt fredag och ta han om era ælskade<3

ÔRK!

PUS!S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0