Julstøk

Sorry, var alldeles før trøtt igår før att ens ta upp datorn, sitter lix vid datorn på jobbet i från 8- 17 och sen nær jag kommer hem pallar jag inte sitta vid datorn hela kvællen. Så ja, ikvæll blir det nog :P

Sitter och planerar helgen lite nu, Ska sætta upp julgardiner, pynta och gøra fint hemma

Ska æven baka,

Lussebullar, jammmii :)

Och

Choklad kola :)

Och,


Göra ett pepparkas hus :)

Åh lyssna på en massa fin jul musik å mysa som bara tusan, bara jag och min honey <3 Kommer bli underbart!

Køpte faktist en julklapp till pappa å går, så nu ær han klar, och så køpt jag en klapp till min honey oxå.
Sen ska jag nog gå in på the body shop å kolla på presenter till Mamma och Eva och syster.
Får nog även bli polarn å pyret oxå hihi ;)

Fick bilder från Barbara førut, så jag kan juh lægga in några av hennes bilder så ni får ett litet smakprov ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0