Ledighet= Lycka= Sant<3

Dåligt uppdatering, ja vet. Men så är det när man njuter maximalt av ledigheten och sverige :) haha.

Det har minnsann varit "stressigt" än då även om jag är maximalt ledig.
Julhandlat, varit i sunne hos Sandra, festat, handlat,julhandlat mer, varit med syster, ätit jul smörgås hos syster, slått in paket, gjort julskinka m.m. Fanimej duktigt på att hålla i gång ja, de e inte en lungt stund. Kristoffer fattar inte hur jag orkar hålla på. Men jag gillört, för det mesta iaf. :) Men nu så sitter jag i soffan men lappisen i knät och honey spselar tv spel, så nu är det lungna gatan iaf.

I morgon ska jag ta å gå ner te mormor å umgås lit :) sen var det tänkt att jag ska kolla på titanic oxå.
Städa hela lägenheten, handla på bolag tidigt te möran. Sen bär det av till x-är ska spela bingo lotto som vanligt på uppersittakvällen hemma hos anna eva å micke, våran tradition det :)
Honey jobbar i morgon oxå :S  lite töligt men ack vad skönt det är att ha heela dubbelsängen för sig själv :)

Juldagen då?!?  Vad sker då? Vilka ska ut te jonte? Vi tänkte å ha förfest hemma hos mig kanske??

Hör av er om ni är taggade!  :) Ja E :D

PuS!S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0