Måndag igen :)

Helllloooo..
Hoppas det ær fint med er, jag længtar efter honey som en tok! Har varit en underbar helg må jag sæga! Massa Mys, massa goz , men tiden går så attans fort så man hinner inte med så mycket som man vill, Man får ta vara på den lilla stunden man får tillsammans och den tiden ær guld værld!

Skit væder hær i oslo oxå, blev så jævla bløt nær jag gick till jobbet i morse så jag har suttit hær utan skor på mig i 4 timmar nu. Så jag ær torr nu! 

Snart ær det lunch, ska bli jævla gøtt med mormors kasslergratæng, det ær hon kung på!  
Nu åker vi bara en gång till te oslo, sen så har vi jul ledigt i 2 veckor. Det ær juh fan næstan semester det :) Otroligt skønt ska det bli och vælbehøvlig oxå. Då ska jag umgås med alla som jag inte hinner med annars!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0