På G till bolaget

Nu har jag nyss käkat frulle och två st marknadskarameller.mumma!

Nu ska jag forma till ett ansikte sen så bär det av upp till bolaget, det kommer bli rågade påsar vill jag lova, för pappa ringde nyss å ville att jag skulle gå in åt honom på bolaget, tror han har lite bolgasnojja eller nått´för han hata verkligen att gå in på bolaget, ja vad gör man inte för sin pappa?!

I går kväll var jag säker på att jag skulle bli sjuk, mådde dåligt som fan hade ont i magen och ont i huvudet, och varje gång jag vände mig om så känndes det som om jag skulle spy! Ingen höjdare! Men i dag mår jag bättre.

Humm det luktar konstigt här i lägenheten, undrar om jag glömde att släcka ljusen?!    Chit.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0