Romerska bågar

Sitter jag och æter nu, och fy fan va gott det hær. Brukar aldrig køpa det, men i helgen så køpte jag några stycken, å fy fabian va gott det ær!
MUMMA!

Snart så slutar vi før dagen oxå, ska bli skønt att få strosa hem genom stan. Før vet ni det ær så lite folk ute nu i juletider så det ær helt sjukt. Børjar næstan att funderar på om de inte firar jul hær i norge?!
Nær man ær i karlastad å ska handla infør julen så ær det juh så sjukt mycket folk! Man gruvar sig næstan før att åka dit juh. Nej,  Kom till oslo å handla i stællet hær ær det lugna gatna vill jag lova.

Nu ær tisdagen gjord oxå, sen ær det bara onsdag torsdag och 4 timmar på fredag, sen åker jag hem till min snoz<3

Nej nu ska jag gøra något vettigt kanske?! om jag orkar? Har varit vældigt flitig i dag får jag lov att sæga. :)



Det gick igenom oxå, happy :)

KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0