Spökar det?

God morgon kæra vænner!
Trøtt som en gris, som vanligt. Men det gør inget før i dag åker jag hem till min underbara Älski idag  :) ååh ska bli så skønt att få træffa han, min goding dæ.

Som jag har berættat førut så spøkar det juh hær på kontoret, och dom ær mer livliga æn någonsinn nu.
Sylwia ær livrædd och gråter typ varje dag næstan , Kjell johnny har gåshud hela dagarna, Och dær som jag och madde sitter, så låter det som de kastar sten, fast det finns juh ingen sten såklart, men det låter som om någon kastar små sten i golvet.
Och nær man sitter nere vid kopiatorn så låter det som om någon kommer å går førbi, fast så klart så ær det ingen dær.

Nått att funderar på, jag vet iaf att jag inte ska jobbar øvertid hær sjælv iaf!  Har gjorde det 5 gånger førut, aldrig mer!!

Nu ær jag redan hungrig, det kurrar i magnen men det ær bara att bita ihop "bara" 3 timmar kvar til lunch.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0