Torsdag

Hello, hoppas det ær fin med er, sjælv så ær jag sjukt hungrig!! Å ingen mat har jag med mig i dag hellre, får springa ner å køpa en macka å en voffla med brune ost i. Brun ost alltså, som smakar lite mjukt papparkaka rætt så æcklig, men det går.

SNART SNART SNART så har vi "jul ledigt, å fan va skønt det ska bli. heeeeeeela 2 lååånga veckor. Ska bli underbart! Ska sova lääänge på morgonen och vara uppe seeeent på natten, kanske ska ta å vænda på dygnet nær jag ændå håller på ;) Nej då så drasktist ska det inte bli!

Hoppas bara kristoffer får leidigt nu under jul oxå så jag hinner va med honom så mycket som møjligt. :)

Nej nu ska vi dra å køpa macka jag och madde.
Ha en fin dag alla fina mænniskor!

i dag så skall vi spise kake( tårta) hær på jobbet, mummmms filibabbba ;)  och i morogn så blir det gløgg men vin i och massa gott att æta :) MYS!

PUS!S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0