www.fargadelinser.com

Madde tipasde mig om att man får ett par gratis færgade linser om man skriver ett inlægg i sin blogg. Klart som korvspad att man gør det :)

Jag har iaf køpt færgade linser dær føut, tre gånger till och med! Och det ær ritkigt bra, snabb leverans, Massa olika  skøna færger. Jag har aldrig varit missnøjd med dom.

Eftersom jag har har ett par bruna och blåa hemma så tror jag att jag ska klicka hem ett par grøna Faktist. Blir nog Dimension Caribbean Aqua, Super fina

Gå in och klicka hem er ett par ni oxå på http://www.fargadelinser.com/

Kan iaf rekomedera Dimension Pacific Blue, skit snygga och man får verkligen klar blåa øgon. Skit snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0