3 Dagar kvar

Och jag hoppas att de hær 3 dagarna går med storm steg! Før ja ni vet, om tre dagar så har jag semester

Lite planer før dom 2 kommade veckorna!

* Åka till sunne vatten park + festa i kolsnæs
* Dra en dag till Gustavsvik å bada massa :D
* Åka på kryssning med familjen
* Åka till Stockholm eller gøteborg
Och så vill man juh chilla lite och ta det lungt oxå.
Ska inte stressa nått, ska bara gøra saker precis nær jag kænner før det och gøra precis som jag vill.
Ingen ska få styra mig! så de så!

Puss på er


Sunne vattenpark :) Egga


Gustavsvik :) Egga


Och kolsnäs førstås!




Och en dag på Liseberg ær juh ett måste :)


Tror dett kommer bli vældans bra ja :)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0