FÖRBANNAD

Jag ær så jævla førbannad nu, jag skakar och det brinner innom mig!
Jag vill bara dra ifrån det ær jævla fucking fucking ARBETET
Våran chef har lovat oss 2 Veckor BETALD semester! De har sakt det många gånger rakt upp i ansiktet på oss!
Och nu nær det ær 2 dagar kvar tils vi ha semester så kommer våran chef å sæger att vi inte kommer få betald semester.
Och hon vægrar att erkænna att hon har sakt att hon har lovat oss 2 veckor betald semester. subba.
HUR JÆVLA DÅLIG STIL ÆR INTE DET! Fucking time .. har ljugit oss rakt uppe i ansiktet! Ær så jævla arg å besviken så det enda som går i mitt huvet ær att jag vill dra hem till sverige å ALDRIG komma till baka till fucking kuk oslo igen!
DET ÆR SÅ JÆVLA MYCKET SKIT HÆR!

Fuck off and die før fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0