HJÄLP...

Jag känner att jag børjar få lite smått panik nu nær jag ska ha semester. Utlandet blir førmodligen i augusti ist før juli.
Så vad ska jag gøra i Sverige i 2 veckor? Ska ut och åka båt i 2 dagar men sen har jag inte så mycket mera planerat. Vill inte sitta inne hela semestern, Åh tænk om det bli fult væder vad ska jag gøra då? Nu måste ni hjælpa mig! Släng in en komentar och ge førslag! Det ær ett måste! :) haha..

Puss pusss



                                                                                             


Kommentarer
Postat av: Madde

Tänk om jag hade hafts amma problem som dig Hihi SJälv jobbar jag dagtid/heltid fram till 31 oktober och har ingen semester!!!

2008-07-15 @ 09:46:35
URL: http://angelwing.blogg.se/
Postat av: sofie

Du ska komma och vara med mig några dagar i karlstad :P <3<3<3

2008-07-15 @ 12:05:45
URL: http://sofiehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0