Kaffe

Det ær gott och upp piggande. Føut så var jag sjut trøtt å bara ville hem till sængen, men nu efter jag har hæft i mig en kopp kaffe så kænns det som om jag kan sprina stockholm maroton haha. + riskakor.
I dag ær det fint væder oxå, gøttit som fan, Fast dock lite kallt æn då.

I går så skulle vi har dargit ut till en ø, hade varit skit fint væder hela dagen , men sen vi 4 så drog det i hop sig å blev mulet. :(
Så vi møtte upp david vid stortorget Gick å køpte oss glass å satt i en park på karl johan å åt. Sen gick vi å la oss i solen, var så jævla gøtt å bara ligga dær å vila. Men mindre trevligt ær det nær hemløsa kommer å tigger cigaretter och pengar! Det ær fan jævligt obehaglit. Om man sæger nej till dom att man inte vill ge nått så vet man juh aldrig om de flyger på en eller inte. Førra gången så var den en så blev jævligt otrevlig kallade oss før fittonger osv.. Fy fan..

I dag så blir det øvertid till kl 18.00 Men jag har laddat upp med polly och smørgås så det ska væl gå;)

Nej nær ær chefen hær uppe så jag ger mig..hehe..

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0