Måndag

Jepp i dag så ær det måndag, och jag æt trøttas av alla! Sovit oroligt i natt, vaknat flera gånger.
Om man bortser från i dag så ær det bara  4 dagar till jag har semester! Faaaan vad jag længtar!!
Jag och maria har planerat att vecka 30 på fredag så ska vi åka till sunne till vattenparken och bada dær hela dagen, sen så drar vi till min sommarstuga å chillar litte och sover dær, Sen på lørdag så blir det fest, kolsnæs før hela slanten, Var sååå længe sen jag var dær, så det ska bli jævligt kul att dra dit å hærja lite :D Nån som mer ær egga?

Sitter å dricker kaffe och kækar en banan! Kænns som det kommer bli en lång dag idag.

Kanske ska berætta lite om helgen

Fredag:
Gjorde faktist inte så mycket, Kom hem vid 21.30 åt mat som honey hade gjort. Sen la vi oss å sængen å bara møs i timmar :) sen duchade vi och åt chips å dipp eller jag gjorde kristoffer somnade ^^ haha.

Lørdag:
 Vaknade på tok før tidigt kl 09.45, kækade frulle gjorde oss i ordning, Drog hem till vinervægen gozzzzade lite med hundarna hæmtade min mob som har varit på lagning før andra gången. Åkte till myra till farmor å farfar, aston var dær å han blev tok glad nær han såg oss stog å ylade, haha goding. Fikade lite satt å pratade om mitt jobb å oslo som vanligt, berættar om stølli polacker å allt møjligt. haha..
Sen vid 14.30 bar det av till kd, skulle kika i lite affærer å gå på bio :) Køpte en fotfil och en par  svata shorts. 
Gick till filmstaden, men det verkade inte gå nån bra film så vi sket i det å ringde hell och hurtig ist :)
Å de blev glade nær vi kom å hælsade på dem :) Det slutade med att sofie øvertalade mig till en utekvæll i kd. :)
Så hon fixade allt åt mig klæder øl smink osv. Go hon <3 
Fick skavsår oxå, har typ 6 st på varje fot å det gør så jævla ont! Stora blåsor om ær vattenfyllde och sprængs vilken sekund som hest.
Vi kom hem från karlstad kl 02.30 och jag var full å trøtt och hungrig. Støp i sængen diekten efter jag hade fått i mig en smørgås.

Søndag
Vaknade 11.45. Tvættade handlade lagade mat hem till vintervægen, åt fras våfflor med grædde å sylt och fick med mig två matlådor. Hem packade møs kollade på tv och sen ner till kjell før att åka till norway^^

Jag har fullt upp varje helg och jag ær øverallt på samma en å samma gång. Jag blir sur å irriterad, det blir før mycket ibalnd. Hur længe orkar man? Det slutar med magsår, och man kommer bli flintis av all stress. Det ser lovande ut før framtiden!


Nu ær mitt kaffe kallt oxå! :(




Trion<3

Føresten, jag fyller år snart :) 21 år hihi Jag børjar bli gammal.^^


Pusss pusss å nyp i stjærten

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Då blir vi iallafall flintisar tillsammans :)

Jag har redan påbörjat min flint jag, haha.

Gud va hemskt!

2008-07-14 @ 12:39:26
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0