Onsdag snart helg^^

Min dator på jobbet har fuckat upp sig totalt. ALLT ær bort. Allt!
Och i går så skulle det komma en data kille till jobbet å fixa massa saker. Då sa jag till madde "Tænk om allt ær borta i datorn morgon.. hehe kul. lix" Och vipps nær jag loggade in på så var Allt borta! Kul før mig.
Men våran datar kille kjetil kommer nog å hjælper mih hoppas jag. Så just nu sitter jag vid  Sylwia dator å hænger, tur att hon har semester så jag har en dator iaf :)

På tal om semester så har jag bara 7 Arbetsdagar kvar dænni ;) Men en sak som ær lite tråkig ær att honey har fått jobb, så vi kommer inte kunna ses så mycket som jag vill.och inte kunna gøra vad vi vill nær som helst. Men men det ær bra att han har fått jobb å tjænar pengar iaf :) det ær jag glad før.

Till helgen så ka vi rå mysa!! Efter som vi bara sågs få fredag och 40 min på søndag så længtar jag som fan efter honom. Han ær mumma..

Det ær baja fin væder i dag oxå.. Gott gott. :) Bada ja tack.^^

Nej nu blir det lunch, jag ær hungrig som fan!!

Åhhh i dag så dra mamma och pappa linus och anton till turkiet!! Ær jag avensjuk eller? Som fan! Ajaj hoppas dom får det bra iaf och att dom bli riktigt bruna å fina.. Har æven bestællt lite grejer oxå^^ nice nice..

Pusseli puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0