Pirripirri

Torsdag i dag och klockan ær 14. 30  viket betyder madde? ;) Vi har våra tider vi. Eller så ær det bara jag som lever efter klockan! haha.
Man bør inte leva efter klockan igentligen. Fan vad allt vore skønare utan att bry sig om vad klockan ær helatiden. Men viss det skulle juh bli kaos

Jag har sakt det føut och jag sæger det igen! Det ær så jævla skønt på jobbet! Så tyst å lugnt! Och så har jag inte jobb øver øronen hellre som jag brukar att ha. Varje dag får jag kanske 15-20 mail men massvis av grejer man ska gøra.
Men denna vecka har jag knappt fått 3 st (per dag) Jævligt gøtt. Men + att jag gør katinas jobb oxå.

I dag så ær det 6 arbetsdagar kvar tess jag får semester! Jag længtar som en støll! Och jag ska njuta varje sekund! <3

Madde fisen vad sæger du?


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0