Tichdag

Jag ljøg i går.Ja la aldrig upp bilderna, hade inte tid. Men Tror att jag lægger in dom i dag^^.
Jag ær nog førmodligen trøttast i hela værlden i dag. Øgonen hænger på mig æn och kl ær 11.24 humm ja ja kanske børjar vakna till efter lunch.
Det ær så jævla lungt och skøt på jobbet så det ær inte sant. Ingen stress inget prat å inga telefon samtal. Kan det bli bættre? Knappast.
Barbara var tvungen att komma upp førut å kolla så att vi hade kommit till jobbet så tyst ær det.

Nå skall jeg spinse ær veldigt sulten! Fisk och pot och spenat bjuds det på i dag.
På tal om fisk, så har jag børjat æta det i gen. Och det ær mmooosi! Men rødspætta, drøjer nog ett tag!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0