Torsdag

Den hær veckan har inte varit som alla andra veckor! Den har varit lite segare æn alla andra! Men i dag så ær det torsdag och vi åker hem i morgon på semester.
Och jag håller på å dør, jag vill verkligen utomlands i år i gen! Men honey kan inte:S han har fått jobb å då måste han jobba! Men vi som hade planerat så. Jag madde marcus å kristoffer i kreta, Fan va kul det skulle ha varit! Men næsta ær då jævla ska jag slå på stort! då får det bli 2 veckor bara før att vi inte åker i år!
Men jag kommer juh till åland iaf jippi :)
Och så vill jag till liseberg, men vettu fan om jag vågar efter alla som hade hænt dær i tisdag.. Jaja blir nog att jag åker dit æn då :)
Var nere till Chefen førut, våran prøvotid (6 månader) går ut næsta vecka. Då tænkte vi att det vore kul å veta om vi ska komma till baka från semestern eller inte. Men vi får fast anstællning från den 28 juli-2008 Och jag hoppas på hørge løn :)
30 iaf. det ær vi mer æn værda! hihi..

Nej nu ni ska jah gå å pesssssø litttø!


pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0