18.06.2008

Jag ær sliten som fan i dag. har jobb øver øronen så det bli lætt øvertid  idag, tusen timelister å massa annat. Jobbig att gøra allt sjælv. + Att jag måste hjælpa alla andra som oxå har massa jobb. Och jag kan inte sæga NEJ om någon kommer och frågar "Lina kan du hjælpa mig med det hær?" Æven om jag måste gøra klart min uppgift først , så gør jag massa annat till andra folk.. Men så ær det och jag ska inte klaga mera, før finns det nått tråkigare att læsa?

Jag och sylwia har helt ensamna hær på kontoret, Jævligt skønt faktist, Inte ett pip hør man. Gøtt før mina øron det.
Madde har åka hem till sverige idag, Hon ær sjuk :(  så nu ær jag ensam i oslo. Vilket ær mindre kul. Men jag klarar mig! Hittar væl på nått sen sækert.
Bestællde biljett hem till Sverige førut. 198 fucking spænn!!! Bara før att det ær mindsommar och alla svenskar ska hem.

Ringde och væckte honey i morse, å fy fabian va go han ær! Han va sodær møra trøtt go eller hur man ska førklara. Ville bara åka hem å lægga mig i sængen med honom. Han ær det finaste jag vet. Han ær mitt allt!  Och jag ær 100% på att det kommer vara vi føralltid!<3<3<3

Nej jobbet kallar!

Puss en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0