Ännu Torsdag

Men snart så är det fredag :) och jag längtar hem :) Ska bli skönt att få komma hem litte känner jag.
Blev ensam ikväll oxå, Så är det. Men jag klagar inte för jag kan att roa mig själv på nått konstigt vis. Jag har juh inte direkt tråkigt här hemma.

Men humöret är inte på det bästa. Ledssen och besviken. Fick reda på en grej i dag, som jag mår måttligt dåligt över :(
Men vi har pratat å pratat gråtigt å gråtigt. Så det känns bättre nu. Men det betungar mig.

Får väl se hur midsommar bil. Hoppas den bilr bra, har iaf maria med mig och det är GULD.<3

Spöregnar här i oslo oxå, jävligt tråkigt, men oxå lite mysigt samtidigt.

Just nu så lyssnar jag på takida- curly sue så jävla bra låt, jag älskar den! Den gör mig glad samtidigt ledssen.
 





Kommentarer
Postat av: Madeleine

<3 Finns här för dig vännen!

Och det är tur att du klarar dig.

Men till veckan har du mig bredvid dig :)

Puss puss!

2008-06-19 @ 21:57:08
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0