BAJS

Det ær någon/några hær på jobbet som skiter typ 1 gång i timmen. Før varje gång nær jag ska gå på toa så ær det skit i hela toaletten. Det ær så fruktansvært æckligt. Va fan tror dom, vill dom visa att de nyss har bajsat eller vadå?
I dag precis innan jag skulle gå på lunch så skulle jag gå på toa, och det var fan det værsta jag har sett, Sprutlakerad toalett full i skit!  Så jævla sjukt vidrigt att dem inte gør rent efter sig!
Så spagetti å tonfisksås smakade inte allt før bra i dag kan jag lova. Jævla skit NORSKAR.
Och Norskarna verkar inte vet har man byter pappersrulle hellre. Dumma jævlar!

Trist stæmning i dag på jobbet oxå. Fick ett mail av katina i morse, att jag inte skulle fråga barbara nått i dag. Uch jobbigt nær det ær dystert och inte kan prata med nån. Tur att sean alltid ær på glatt humør iaf!

Nej nu ska jag gå å kissa, undrar hur mycket skit det ær i toan den hær gången? Mycket spænnande!
Jag rapporterar sen

Nej kiss å bajs för fan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0