Då var det slut på det roliga

Japp då var man tillbaka i oslo igen då.. Kænns lite si å så med det, men lite skønt på nått sætt æn då..
Det var sjukt jobbigt att åka i från kristoffer i går kvæll. Men man får tænka att det ær snart helg igen.. Tiden går fort.

Ja under veckan som man var ledig så har vi gjort massa men ændå inget..

Var till Karlstad en hel dag, Solat å badat de få dagarna som blev och jag brännde mig som fasen i solen oxå, Hela jag såg ut som en kräfta. Brænnan gick øver typ i går. kænnde som om låren och ansiktet var dubbelt så stort.

Var på studentfest hemma hos maria, Var æven tilll parken, hade lite førfest hemma hos mig i sista sekund typ..
Hade trevligt som fasen. Kul å festa men sofie å evelin å sandra oxå, ær juh inte varje dag precis :)
Dagen efter så kom sandra å peter och theodor hem till oss på kaffe :) Så himmla søøøøt han var, fick mata honom å så. Så nu ær jag så sjuk efter barn, haha nej så illa ær det faktist inte, får att vænta några år! 24 25 ær nog en bra ålder anser jag!

Snart så slutar vi før dagen oxå. Får nog bli bingen tidigt i dag kænner jag, trøtt som fansen har jag varit hela dagen.

Har æven varit inne å kollat på resor till grekland i dag, Jag længtar!

Nej nu orkar jag inge mer..

Ha det bra pussssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0