HAPPPY

Jag är så jävla glad så in i helvetes jävla glad. Helt otroligt!
Fick ett mycket glädjande telefon samtal förut i tag. Och jag höll på att tappa andan! Det är otroligt vad glad man kan bli!
Åhhh kan inte beskriva min glädje ens! Har nog aldrig blivit så glad för ett samtal förut!
Det är så jävla underbart så jag tror jag dör! hihi

ÅÅÅÅHHHHHH HAPPY<3

                                                                                                                                            Puss puss*


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jaaa, det är så himla roligt!

Till och med JAG blev glad.

Grattis Grattis Grattis Grattis! :)

2008-06-27 @ 11:02:09
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0