Måndag

 Jepps ny dag ny vecka. Och det kanns bra faktist. Och det är jävligt skönt.
I dag på jobbet så har det varit rena rama tränings passet! Fy fasen va vi har hålligt på i dag. Jag och madde har nämligen bytt plats på kontoret. Vi har flyttat allt. Skrivbort datoran väggar stolar hyllor akrivskåp som vägde bly, ja allt ni kan tänka er, så vid 14 ´tiden så blev vi klara i dag. Och allt blev jätte bra. Trvis verkligen på min plats:)

Sen efter jobbet så gick vi ut på stan med katina och sussane! Åt mat och glass. Det var gööör gött.

Just nu så sitter jag och kollar på mitt favvo pogram AFV, och det är lika kul varje gång, Ni vet min skade glädje haha.Jag gruvar mig redan till helgen. Kristoffer ska till Karlskoga och jag ska vara själv hela helgen typ han åker tidigt på lördags morgon och kommer hem send på söndag. Och jag ska sova själv. ucha. Men nån gång så måste man väl sova själv i sin egna lägenhet?! ikke sant`? haha.
Men iaf på lördag så har jag lust att göra nått jävligt kul, nått jävla stölligt äventyr! Skulle vilja dra till Arvika en dag. kolla på band och chilla litte. Eller typ dra till sunne och festa eller nått. Skulle vara jävligt kul. Var jävligt länge sen jag var där och festade! Det är juh så jävla kul där.Eller Karlstad?  Nån som är egga på att följa med på mina äventyr?

Jag och Äva ska fika på tele huset på lördag oxå, ska bli nice som fan:)

Nu är madde fisen i duchen, så jag ska gå in å dritte litte på pulten hennes! hehe..

Nej kanske skriver sen eller nått.. Ha det bra så länge.. puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0