Nostalgi

Vet ni vad jag har laddat hem för film? Jo, fucking jävla kul åmål :) däni! den ska jag kolla på i kväll om jag hinner få hem den. Åhh den är juh så bra. Tyckte jag iaf när den kom ut, å då var man juh yngre.


Ja var juh på möte förut i 2 timmar och 30 min, fy fasen va trögt det var. Pratade om ett datapogram som heter visma som är sjukt jävla stort och sjukt jävla svårt! Får väl se hur det går. Men vi ska iaf få upplärning av nån, se det blir väl bra.
Btw så fick jag vi träffa våran nya arbetskamerat Kjell-Johnny, fint namn va? haha så jävla sjukt namn. Jag och madde hade iaf föreställt oss en bild av honom, typ mörkt hår stora läppar, kavaj å grejer. Haha när vi kom så var han värsta mjukis johnny haha stor hängande underläpp ,krit vit i ansiktiet = datanörd, Glasögon å jävligt osmaklig haha. Men han kom mer nog bli go när han har arbetat med oss ett tag ;) höhö

Just nu så sitter jag och kollar på AFV nästan mitt favorti pogram, bara för att jag har en sån jävla skade glädje. Helt sjuk med jag tycker att det är så kul när nån ramlar å slår sig. Hahahaha...  Kanske inte slår sig så att personen har ont å gråter, då får jag kinpa käft, men även så kan jag tycka att det är lite kul bara för att det ser så jävla roligt ut. Sjuk ja. haha

 
Jävligt gammal bild, blond på köpet oxå haha





Fan vad jag älskar dig baby<3<3 Only you and me<3

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0