Oslo

Japp nu så ær jag hær igen!  Helgen går så jævla grymt fort så det ær sorligt.
Men den hær helgen har varit speciell. Nær jag kom hem till våran lægenhet i hagfors så stog det rosor på bordet och ett jætte fint kot med massa massa fin tex på, fick det av honey så klart :)
Vi har inte varit utan varandra en sekund typ, knappt på toa :) haha.. Åhh vad underbart det har varit. Massa mys hela dagarna.

Nu så sitter jag på kontoret å jobbar, Det ær så lugnt å tyst hær, Katina och Barbara ær i Polen. Tænk att två mænniskor kan førændra så mycket. haha. Tycker om nær det ær tyst, men får mer arbetsro.

I går nær vi reste till oslo så kænnde jag på mig att jag hade glømt nått, men kunde inte komma på vad det var, sen nær vi var i Karlstad kom jag på det, hade glømt mina P-piller Gaah!!! Men Honey skulle skicka dem på posten i dag så jag hoppas de kommer innan torsdag iaf :)

Nu ær det snart lunch vet inte vad matlåtdan bjuder på, det ær moromr som har lagat. Hoppas på nått gott iaf :)

Fick æven en orkide av hugo i går oxå (Mormors hund) haha. Før jag och kristoffer har hjælpt henne å gått med hugo nær hon har varit sjuk .:) Godingar<3







Ni får ha det så bra pussen

Kommentarer
Postat av: Arve

Mormora di sendte meg en sms og sa at det du har i matlåden din er Tjokke baller! Smaklig måltid Lenne!

2008-06-23 @ 11:24:47
URL: http://arve_boy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0