Saknar MASSOR just nu!!

 I LOVE YOU BABY<3

 UNDERBART<3

Saknar honom så grymt mycket nu! Vill bara att han ska vara här hos mig NU!!
Jag Älskar Dig Kristoffer!

Men jag kan juh iaf trösta mig med att det är onsdag i dag. Bara två dagar kvar. Hoppas dagen går fort i morgon, och på fredag så åker jag hem med 13 bussen till sverige. Skönt.!
Och då ska det firas midsommar, men vart? Är bjudna hem till Kristoffers bror å han tjej på midda å så, men känner juh ingen där typ..
Men annars så kan juh bara han å jag mys hemma hos oss, kroka upp en flaska vitt äta massa gott å så. Mysigt det med.

Jag är sjukt godissugen oxå, Men orkar inte att gå till seven eleven å köpa. Fick iaf godis båtar av madde som hon hade lämnat på bordet till mig. Tack madddi :)

Nej nu ska jag faktist försöka att lägga upp lite bilder på bdb oxå. Sjukt dålig på att uppdater där, men det är så jävla segt att ladda upp där, men  men nån blid kommer det nog..
'
Kanske skriver litte sen innan det är dax för bingen..

pussi kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0