Snart så

Åker jag till sverige om 3 timmar:) kænns jævligt  skønt. Och honey kommer och hæmtar mig i karlstad oxå, så det blir jævligt gøtt:) kommer hem ænnu lite tidigare, inte fel.

Har sovit som en stock i natt. och jag var pigg nær jag vaknade oxå, det hænder inte ofta. Gick ol la mig i sængel vid 21.30^^  pratade med honey och pappi :)

Undrar om det blir mc stugan eller hemma hos pontus? humm ja vi får væl se. det bli nog var vilket som.

Barbara kom å sa till mig i morse.
 
-Skulle ikke du har varit fri i dag?
- jag bara hee jo, alla i sverige ær lediga i dag efter som det ær midsommar och det ær vældigt stort i sverige!
och så tyckte hon synd om mig och sa du får iaf åka hem kl 13.
-Jag bara ett besviket mmm...

Kunde hon væl ha klæckt ur sig tidigar?

Och sen kom arve upp å sa samma sak.
Arve: Hinner du hjem til midsommar i dag?
Jag: Njaaeee Man firar juh hela dagen typ. Men jag kommer hem vid 18
Arve: Ok ja da må du hinne med lit iaf.. och så gick han vidare och tuggade på sin fralla..

Och sen så kommer sylwia hva ær midsommer? Fick jeg dra hela historian igen.

Har nyss bestællt pizza till luch blir gott det, men blir stressig før mig den kommer kl 12 och min buss går 13 blir brottom det.. Jag som alltid vill ha god tid på mig.. jaja.

.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0