Tonfisksallad och slembollar^^

Snart ær det lunch och jag ær hungrig som en varg :) haha Har med mig tonfisksallad i dag och en brøbit :) ska bli gott..
Jag tror att jag bara blir mer och mer sjuk, på morgonen ær det verst, fy fan kommer upp gul gråa slembollar typ, så sjukt jævla æckligt att jag håller på att spy varje gång.

I går så skulle vi juh ha åkt båt, men vi var så jævla slitna efter jobbet så vi satt hemma å chillade ist. och gick å la oss tidigt. Ær så otroligt trøtt på morgonen nu før tiden.
Men IDAG så blir det en båt tur till någon Ö dær vi ska sola å chilla litte, kanske dricka några øl oxå, fasen va gøtt.

Ni skulle se mina fossingar nu, skavsår øverallt! kan knappt ha nårga skor på mig. Snart blir det att rænna barfota:)

Nej bloggar mera sen om jag får tid å lust :)

Pussenimage26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0