Torsdag

Japp i dag ær det Torsdag mina kæra vænner! Å det kænns mer æn bra. Før i kvæll så packar vi och i moron så drar vi hem till Sverige! Å då ska jag mysa som fan med med honey<3 Han ær det bæsta som finns:)

I går så ringde pappa till mig och som vanligt så frågar han tusen frågot på en gång och jag får knappt en syl i vædret
Alltid:
Hej Lina, hur ær det? jo det ær bra , och nær jag ska fråga hur han mår så har har han redan børjat på fråga 2 om inte 3 haha.
Men igår så ringde han iaf och sa att han och mamma har bokat en resa till hela familjen eftersom han fyller 50 år!
Så den 23/7 så drar vi:) De hade lixom inte ens frågat om jag och kristoffer vill med ens?! haha. Men det ær væl klart att vi ska med nær vi ær bjudna + nær han  fyller 50 å allt . Han ser dock 10 år yngre ut som alla sæger! haha..
så det blir Jag kristoffer ida roger mamma pappa och linus. Vilket jævla gæng hørni! jag tror att det kommer bli skit trevligt iaf :)

Lika mycket att gøra på jobbet i dag. Jag børjar bli trøtt. Och det ær varmt. Och jag vill ut i det fria. Men klockan ær snart 16.00 å då jævlar smæller det!

Btw så har jag blivit kær i killen i fuckin åmål Johan hult. Haha Så jævla go!

I går så var jag och madde inne på kondomeriet hær i oslo! Hittade lite smått å gott. haha Så jævla rolig affær!

Nej chefen ær hær uppe nu, så jag lægger ner..

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0