Wasa sandwich

Det sitter jag och æter nu. Det ær gott som fasiken. + att katina kom in med jordgubbar nu ,mumma:)
Før øverig så ær jag sjuk! Ont i halsen och tung i huvudet och ovanligt trøtt och å sliten. Inge kul.
Førmodligen æt det før att jag badade i lørdags, men det var juh så varmt och inte kallt i vattnet hællre. Men men ær man klen så ær man, haha..
30 års kals var det nu under helgen oxå. Det var vældigt trevligt å massa okænnt folk å dricka :) Alltid lika kul att træffa nytt folk :)
Haha, det var æven en norsk dær, så efter ett par glas vin så blev jag eggad på att prata norska med han, så jag gick ut å satte mig vid han och han bjød mig på grogg som var så jævla stark, så jag gick dærifrån. haha norskar å sprit.. oj oj oj men det slutade med att han låg på græsmatten och rullade runt..
Men i øvrigt så var det verkligen skit kul. Och roger tror jag ska bli komiker før jævlar var han får till det i bland:) så kul.
Men Det blev en jævla fylla må jag sæga,, Har nog inte vara så full på længe ;) Senare på kvællen så kom "ULLRIK" på besøk oxå tur att man var hemma då iaf.. Fyamejna!
Dagen efter så mådde jag som jag førtjænade. Men men, kul hade jag iaf :)

Till veckan nu så har jag semester. Det ska bli så jævla skønt! ååh. Hoppas bara att jag blir frisk..

Nej måste jobba..

Pusssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0