Coconut Body Butter

I'm in love, den luktar så sjukt gott så det næstan gør mig knæsvag haha.
image6

image7Mango och oliv har jag oxå, men inget slå coconut.
image8Køpte alla tre i London på the body shop :)

Om ca 20 min  så slutar vi. Ska bli skøt att komma ut nu nær man har suttit inne hela dagen, Men vædert ær væl kanske inte det bæsta, mulet å trist och det ær fan svin kallt ut.

Från det ena till det andra så tycker jag att det ær hemskt tråkigt att andra avenyn ær slut . Gårdagens avsnitt var grymt bra. Ska ta å ladda hem hela säsongen , har juh inte sett det från børjan..

Chittan i fittan har juh glømmt bort å bestælla buss biljett hem till sverige oxå.. Måste gøra det nu.
Ni får ha det så bra
Pussen på er


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för att du deltog i utlottningen av en design på min blogG! Tyvärr drog jag inte din lott denna gång! MEN håll utkik för det kommer snart en utlottning till! Kram/ amanda

2008-05-21 @ 21:44:04
URL: http://shoulderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0